2022. március 22., kedd

Könyvbemutató - Haász János: Apám óriás lesz

Kedves Olvasó!

Tegnap óriási élményben volt részem, hála Finy Petrának és a 21. Század Kiadónak. Elmentem az Írók Boltjába (lenyűgöző hely!) és meghallgattam Valuska László és Haász János beszélgetését az Apám óriás lesz című könyvről. 

Előolvasóként olyan volt a könyvbemutatón ülni, mintha tudnék egy titkot, amit a mellettem ülő még nem tud. Tetszett, hogy tudtam mire utalt Valuska László, amikor kérdezett Haász Jánostól és még azokra a részekre is emlékeztem, amiket az író felolvasott. Ez persze két dolgot jelent, jó a memóriám (remélem) és ami sokkal biztosabb, hogy tényleg egy fantasztikus regényt olvastam. 

A sajtóbemutatón elhangzó első mondatok egyike nagyon meglepett, ugyanis az író jelezte, hogy ez egy fiktív regény, amihez a valóságból is inspirálódott. Nos nekem továbbra is igaz történet marad. Ugyanakkor arra is kitértek, hogy nem novellás kötetről van szó, hanem egy novellafüzérről, vagyis mintha egy regény lenne, mert több ponton összefűződik a történet. 

Valuska László nagyon jó kérdéseket tett fel és sokat tudtam nevetni a válaszokon is. Haász János az Apa karórája és az Apa ballonkabátja című novellákat olvasta fel, amit meghallgathattok az egész könyvbemutatóval együtt a 21. Század Kiadó és az Írók Boltja facebook oldalaikon. 
https://www.facebook.com/watch/live/?ref=watch_permalink&v=286207843589576

Én pedig itt írtam erről a könyvről:
https://biankakincsei.blogspot.com/2022/03/2022-marcius_16.html


Éééés még szeretnék azzal eldicsekedni, hogy kaptam dedikációt Haász Jánostól és Finy Petrától is! Olyan boldog vagyok! Fantasztikus élmény volt Velük találkozni! Bár most lehet azt fogod hinni kedves Olvasó, hogy elfogult vagyok, de mind az Apám óriás lesz, mind a Kerti szonáta, kedvenc könyveim lettek és csak ajánlani tudom őket! 💖                                                

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése