2022. január 2., vasárnap

2021 évösszegző

 Évösszegző


Kedves Olvasó! 

Ezzel a poszttal szeretnék egészségben, sikerben, békességben és könyvekkel gazdag Boldog Új Évet kívánni! 💖

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idén 77 könyvet olvastam el, ~ 21.048 oldalt. 25 könyv lett kedvencem az olvasmányaim közül és sok mélyen megérintett, elgondolkodtatott, kikapcsolt, szórakoztatott. De a konkrét könyvekről hamarosan egy újabb kedvenceket összegző posztban érkezem. 😊

Soha ennyi könyvet még nem vettem meg, mint 2021-ben. Moly.hu-n vezetett listám szerint 91 könyvvel bővült a magánkönyvtáram. 😍 Ebből 23 könyvet kaptam recenzióba, ehhez nagyon szépen köszönöm a bizalmukat és a közös munkát a 21. Század Kiadónak, a Next21 Kiadónak, a Jaffa Kiadónak, az Open Books Kiadónak, az Agave Kiadónak, a Lazi Kiadónak, a Kulcslyuk Kiadónak!

Csak hogy még kicsit jöjjek a statisztikával, instagramon már 1320-an követnek, hihetetlen számomra ez a szám, nagyon boldog vagyok, ha arra gondolok mennyi minden történt, mióta belevágtam. A blogomon ez lesz a 180. poszt, a kezdetektől pedig 3643 látogatás volt, a legnézettebb posztjaim Bauer Barbara: A fekete rózsa és A fényfestő, valamint Charles Dickens: Karácsonyi történetek.

Köszönöm, hogy 2021-ben velem tartottál és remélem idén is megtartod jó szokásodat! Várlak vissza, mind blogomon, mind instámon! Hamarosan pedig újabb újításokkal érkezem. 💖

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése