2022. május 28., szombat

2022. május

Manuela Inusa: Teázó a boldogsághoz
A Valerie Lane álmodozói

Kedves Olvasó!

Nagyon szépen köszönöm Orosz Andreának és a Kossuth Kiadónak a lehetőséget, hogy elolvashattam ezt a könyvet!

Hangulatos borítója ahogy láttam moly.hu-n sok embert félrevezetett, pedig a fülszöveg sem ígér nagy dolgokat. Ez a könyv, egy lágy, nyári olvasmány, amiben a főszereplők, gyarlók, hiúak, szerelmesek, és a barátaikkal kibeszélik életüket, bénázásaikat. Nem világ megváltó könyv, nem történnek benne gyorsan, izgalmasan az események. Az olvasó egyszerűen betekintést nyer a Valerie Lane utcácskában működő üzletvezetőinek a mindennapjaiba. 

Amikor először neki kezdtem nagyon nehéz időszakom volt, és bevallom őszintén az első oldalaknál, ahol a főszereplőnő legnagyobb problémáját az okozta, hogy felszaladt a cérna a harisnyáját először nevettem és a Micsoda nő! jutott eszembe. Aztán elkezdett bosszantani, hogy neki ez élete legnagyobb problémája egy felszaladt harisnya. Itt éreztem azt, hogy nem jó időben kezdtem neki és egy kicsit félretettem. Amikor pedig lelkileg kicsit jobban lettem akkor neki álltam folytatni. A történet ettől még nem változott, továbbra sem változott izgalmassá, letehetetlenné a könyv, de már jobban oda tudtam magam képzelni, nem bosszantott annyira a szereplők viselkedése. 

A karakterek közül egyiküket sem tudtam a szívembe zárni, de egyik másik megnyilvánulásukon jót tudtam nevetni. Összességébe hangulatos könyv volt, meghozta a kedvemet, hogy még több teát kipróbáljak, valamint a végén a recepteknek is nagyon örültem. 

 Értékelésem: ✯✯✯✯

                              (4/5)

Idézetek: 

"- Szóval nem tetszik a ruha? - kérdezte Susan. 
- Amikor felpróbáltam, láttam, hogy élénk rózsaszín, és fodros a széle, de most hirtelen tényleg rengeteg a fodor rajta, és úgy nézek ki benne, mint... ugye láttátok azokat a kis rózsaszín hattyúkat az üzletemben? 
- Azokra gondolsz, amik a kirakatban voltak a múlt hónapban? - érdeklődött Keira.
- Igen, eltaláltad. 
- Azt akarod mondani, hogy úgy nézel ki a ruhában, mint egy rózsaszín hattyú? - kérdezte Laurie.
- Nem, szerintem úgy nézek ki benne, mintha tíz ilyen hattyút nyomtam volna be reggelire.
- Azért ennyire nem lehet súlyos a helyzet. Egyébként is mindenben elragadóan nézel ki, teljesen mindegy, mit veszel fel - mondta Ruby.
- De drága vagy! Igenis, ennyire pocsékul nézek ki benne. Sőt, még annál is pocsékabban. Nem ismertek valakit, akit lefizethetnék, hogy betörjön hozzám, és ellopja a ruhát? "

"Ruby imádta a történelmet, szerette a Downton Abbey-t, és néha ő maga is mintha egy másik korszakból keveredett volna ide."


A könyv adatai:

Kiadó:                         Kossuth Kiadó

Utolsó kiadás ideje:       2022

Oldalszám:                   254

Borító:                        Puhatáblás

Megvásárolható:           Kossuth Kiadónál


Fülszöveg:

Isten hozott a Valerie Lane-en, a világ legromantikusabb utcácskájában!

A Laurie’s Tea Corner büszke tulajdonosának a hobbija a hivatása. Laurie elégedett: a világ minden tájáról isteni teákat árusít, otthonos üzletét kellemes illat lengi be, a vendégei pedig szívesen térnek be hozzá, hiszen a boltocska ugyanazt a harmóniát és melegséget sugározza, mint a tulajdonosa. Laurie bár már hónapok óta Barryről, a jóképű teakereskedőről álmodik, a szerelem terén mindezidáig nem nem volt szerencsés. Barátnői szerint ezen nyomban változtatni kell, így hát rögvest tervet kovácsolnak…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése