2020. szeptember 27., vasárnap

Mit jelent számomra az olvasás?

Átélni a történelmet, úgy ahogy Edith Eva Eger leírta. Beleszeretni egy olyan fiúba, aki észre sem vesz, mint ahogy Fern tette az Arctalan szerelemben. Látni az ikertornyok összeomlását, megtapasztalni ahogy a világ kifordul önmagából, mindezt A fény, amit elvesztettünk című könyv olvasásakor éltem meg. Bejártam a lápot is, mint ahogy azt tette Kya, Ahol a folyami rákok énekelnek című könyvben.  Büszkévé és könyvimádóvá váltam, bálokra jártam és átéreztem Elisabeth érzéseit, mennyire felkavaró, hogy az élete azon múlik melyik férfi veszi el a Büszkeség és balítéletben. Beleláthattam mennyire nehéz is first lady-nek lenni, hála Michelle Obama Így lettem című könyvének. A tizennégy karátos autó című könyv olvasásakor rájöttem, hogy bárhogy is vezessem az autómat Gorcsev Ivánnál csak jobb lehetek. Még jobban beleszerettem a színházba, köszönhetően Róbert Katalin 6 hét a világ című könyvének. Szabó Magda Megmaradt Szobotka című könyvének olvasásakor megtudtam nem csak a filmvásznon létezik sírig és talán még azon túl is tartó szerelem. És végül átéltem a görög mítoszok világát Madelin Miller Kirké című könyvének olvasásakor.


A posztot pedig a 2019-es évösszegzővel folytatom :)

2019 nagyon jó év volt! Megdöntöttem saját rekordomat; 64 db könyvet olvastam el, ami ~ 17.621 oldalt jelent (moly.hu szerint) ezzel jócskán bővült a saját könyvtársam is. 😊 Rengeteg új kedvencem lett hála a Poket zsebkönyveknek, a Nincs időm olvasni kihívásnak, Juhász Annának és Ott Annának. 

Már egy ideje nem teszek fogadalmat az új évre, de tervezem, hogy hasonlóan sok könyvet olvassak, szerezzek be. 

Egészségben, békességben, boldogságban és könyvekben gazdag Boldog Új Évet kívánok kedves Olvasóm! 💖

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése