2020. december 26., szombat

2020. november

 Nicholas Sparks: Üzenet a palackban


Kedves Olvasó!

Instagramon pár csajszival elhatároztuk, hogy minden hónapban valamelyikünk kiválaszt egy könyvet, amit közösen elolvasunk. Így egymást kimozdítjuk a kényelmes komfortzónánkból és magunkat is arra sarkaljuk, hogy a régóta halogatott könyveket is elolvassuk. Novemberben @igazmondo_szigetem ajánlotta Nicholas Sparks-tól az Üzenet a palackban című könyvet. Már régóta terveztem az írótól olvasni, végül ez lett az első könyv tőle, és ez lett az első könyv is, amit az ebook-omon elolvastam.

Sok filmadaptációt láttam már Nicholas Sparks könyveiből és voltak amiket megszerettem. Egy dolog viszont mindegyik film esetében ugyanaz, mégpedig, hogy mindegyikhez kellett egy csomag zsepi.

A regény kiindulópontja az amikor egy elvált, újságírónő talál a parton egy palackban egy levelet. A férfi, aki írta elvesztette a feleségét és bánatában ír leveleket, amelyeket a palackba téve vízre is bocsált.

Az alapgondolat, a palackposta nekem nagyon tetszik. Ahogy a levél bármekkora távot megtehet és ahogy az író leírta már az előszóban, két palackot egy időben, egy helyről elindítva biztos, hogy nem fog ugyanarra a partra megérkezni.

A főszereplőnő nem nyerte el a tetszésemet, sok cselekedetével nem értettem egyet, sőt voltak furcsaságok is, aminél csak néztem, hogy mi van?!
Ahogy a vége sem tetszett. Persze, ha nem így ér véget, akkor nem is tipikus Nicholas Sparks regény lenne, de akkor is!😭


Értékelésem: ✯✯✯✯

                              (4/5)

Fülszöveg:

Theresa Osborne tehetséges, fiatal újságírónő. Nemrégiben vált el, egyedül neveli kamaszodó fiát, Kevint. Barátokkal nyaral egy tengerparti üdülőhelyen, amikor szokásos reggeli futása közben egy palackra lesz figyelmes, melyet a tenger vetett ki a partra. A meleg nyári estén a palack azonban nem hajótörésről számol be, és nem is az volt a feladata, hogy – mint szokásos – a tenger áramlatairól szolgáltasson adatokat. Egy üzenetet rejtett, amely örökre megváltoztathatta volna két ember életét, akik különben nem is találkoztak volna. Theresa elolvassa a palackba zárt üzenetet, s kíváncsi lesz, vajon ki írhatta a gyönyörű szerelmes levelet egy bizonyos Catherine-nek. Találkozásuk szerelem első látásra, amit azonban beárnyékol Garett múlja és Theresa jelene, alakuló karrierje, amit nem akar feladni a férfi kedvéért…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése