2021. augusztus 29., vasárnap

2021. augusztus

Sherry Gammon: Szerethetetlen



Kedves Olvasó!

Az elmúlt hat évben, mióta először kezembe vettem a Port Fare trilógia köteteit, számát sem tudom hányszor olvastam újra őket. Idén úgy éreztem eljött az ideje, hogy ismét újra elolvassam ezt a könyvsorozatot. 

Maggie története szívszaggató, egy alkoholista anya mellett kellett egyedül felnőnie. Senki nem segítette, alig evett valamit, elhasznált ruhái kicsit sem az évszaknak megfelelőek voltak, mégsem adta fel, keményen tanult tovább. Miközben az otthona közelében veszélyes drogosok ólálkodtak. Seth a rendőrség beépített embereként újra középiskola padjába kellett ülnie. Azonnal beleszeretett Maggie-be, miközben próbálta elkapni a rosszfiúkat és megvédeni Port Fare lakosságát. 

Érzelmileg megterhelő könyv, az anya alkoholizmus, durvaságai, Maggie iskolatársainak kegyetlenkedései, erőszakoságaik miatt. Ugyanakkor nagyon szerethető is, a két főszereplőn kívül könnyű volt megkedvelni Seth barátait is, Cole-t és Booker-t. Voltak vicces részek, voltak nagyon romantikusak és aranyosak is. 

Ennyi év és újra olvasás után sokkal szembetűnőbbek lettek a hibák, mégis még mindig szeretem ezt a könyv sorozatot és továbbra is szép helyet foglal el a szívembe. 

Értékelésem: ✯✯✯✯✯

                              (5/5)

Idézetek: 

"– Tudod meglep, hogy elférünk hárman az autódban.
– Hárman? Úgy hiszem, csak ketten vagyunk.
– Én, te és az a túlméretezett egód. Az három." 


"Haragosan néztem a célpontra, és nyitva tartva a szememet még utoljára rálőttem a célpontra.
– Eltaláltam. Nézd! – Megnyomtam a sárga gombot, mire a célpont előresuhant. A papír sarkán kis szakadás látszott. Mosolyogtam. Seth szintén, Booker pedig röhögött.
– Még sosem hallottam, hogy valaki belehalt volna egy felületi sérülésbe, de mindig van egy első alkalom."

"Amikor azt mondtam, szeretlek, nem úgy értettem, hogy egy hétig vagy egy évig. Úgy értettem, örökké, a jó és rossz időkben is, akár esik, akár fúj. Tartósságra játszom, Mags. Azt reméltem, idővel te is ugyanúgy érzel majd és visszafogadsz."

"Akármivel is sújt az élet, soha ne add fel!"

Fülszöveg:

A ​tizenhét éves Maggie Brown kiugró arccsontjával és karikás szemével a kábítószeres modellek mintapéldánya lehetne. Maggie problémáját azonban nem a drogok, hanem az anyja jelenti. A lány ráadásul egyre jobban belegabalyodik Seth Prescottba, az új srácba a suliban, és attól fél, hogy a fiú is cserben fogja hagyni, mint mindenki más. Seth Prescott a rendőrség beépített embereként került a Port Fare High iskolába, de munkája dacára beleszeret Maggie-be. Miközben Seth azon fáradozik, hogy a New York állambeli Port Fare-t megszálló szadista drogdílereket kifüstölje a kisvárosból, a hajsza halálosra fordul, és Maggie élete is veszélybe kerül. Seth és Maggie önmagukat is megismerik humorral tarkított, összetört szívekkel övezett, romantikus útjukon, és eközben a világuk mindörökre megváltozik.

Sherry Gammon első regénye, a Szerethetetlen egy trilógia első kötete. A sorozat az emberi szellem erejét és kitartását hirdeti – és azt, hogy soha nem szabad feladni, különösen ha szerelemről van szó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése