2023. június 12., hétfő

Emily Párizsban

 


Kedves Olvasó!

Köszönöm szépen Mezősi Péternek és a Partvonal Kiadónak a lehetőséget!

A könyv előtt úgy éreztem gyorsan meg kell néznem a sorozatot és jól is tettem. Bár még csak a 2.évadot fejeztem be, de a könyvvel nem bírtam tovább várni.

Azt tanácsolom, hogyha érdekel a sorozat, akkor előbb legalább 2 évadot nézz meg belőle és csak utána vedd a kezedbe ezt a könyvet, ugyanis a kötet végig spolieres. Olyan részeket és kapcsolatokat is felfed, ami miatt a sorozat kevésbé lesz érdekes, meglepő. Ugyanakkor, ha már láttad a sorozatot, akkor is különleges tud lenni ez a kötet, sok új tanács is szerepel benne. Ráadásul nagyon szép rajzokkal és a sorozat képeivel is illusztrált.  

Nagyon tetszett, hogy a könyv által bejárhattam Franciaországot. A kötet 8 fejezetben taglalja a párizsi életet, megismertem a mostani divatot, a romantikus Párizst, maga a francia életstílust. Szinte mindegyik fejezetben kap az olvasó tanácsot, hogy Franciaországon belül hova érdemes elmenni, melyik boltokat, éttermeket, kávézókat érdemes meglátogatni. Sőt mindegyik fejezet végén van egy kis nyelvlecke, mondatok melyeket hasznos megtanulni, ha az ember Párizsba készül. Nagyon sok új információval gazdagodtam, például a könyvből tudtam meg, hogy a franciák általában augusztusban mennek szabadságra, mit sem törődve a turizmus főszezonjával, így a főlátványosságokon kívül az ember alig talál nyitva izgalmas látogatni valót. 

A sorozat rajongóinak és aki Franciaországba látogat, vagy oda vágyik annak kötelező darab ez a kötet. 

Értékelésem: ✯✯✯✯

                              (4,5/5)


A könyv adatai:

Kiadó:                         Partvonal Kiadó

Megjelenés:                  2023

Oldalszám:                  208

Fordította                 Novák Petra

Könyvterv                Nikki Dupin

Illusztrátor              Jacqueline Bissett

Megvásárolható:           Partvonal Kiadó


Fülszöveg:

„Azt ​hittem, mindent elértem, amit lehetett. Aztán jött Párizs. Az életem Párizsban kezdődött. Mármint az igazi életem.”

Igen, ez bizony Emily Cooper naplószerű kézikönyve a Párizsban eltöltött hónapjairól! Aki követte az Emily Párizsban című sorozatot, tudja, hogy Emily eleinte képtelen volt túltenni magát néhány helyi furcsaságon, de idővel elfogadta, hogy itt nem sikk korán munkába indulni, viszont teljesen normális egy pohár bort elkortyolni reggelire. Megtapasztalta a szerelmet, a barátságot és azt, hogy mennyi élmény vár rá ebben a gyönyörű városban, ha hajlandó kilépni a komfortzónájából. Miközben elmeséli a kalandjait – kezdve azzal, milyen volt Chicagóban hagyni a pasiját, egészen addig, hogyan találta meg a helyét egy francia reklámcégnél –, megismerhetjük párizsi életének minden örömét és bánatát.

A kötet nemcsak élménybeszámoló, hanem különleges párizsi útikalauz és életvezetési kézikönyv is, egyenesen Emilytől! Bennfentes tippeket kaphatunk a francia öltözködésről, gasztronómiáról, munkahelyi etikettről, kultikus párizsi helyszínekről és arról, hol lehet tökéletes szelfit lőni a fények városában. A gyönyörűen illusztrált könyv minden álmodozónak, divat- és Párizs-imádónak erősen ajánlott, a sorozat rajongóinak pedig egyenesen kötelező!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése