2021. augusztus 31., kedd

2021. augusztus

Sherry Gammon: Elviselhetetlen

Kedves Olvasó!

Szerintem az Elviselhetetlen című kötet története volt a három közül a legkeményebb. Szép, mégis fájdalmas befejezéssel zárul a sorozat. Az írónő kemény témákat, traumákat dolgozz fel a könyveiben, amiről muszáj beszélnünk. 

Tess már az előző kötetben kapott egy kisebb szerepet, de alig vártam, hogy végre az ő története is kiderüljön. Book-ot pedig az első résztől fogva kedveltem. Mind a ketten megküzdöttek a múltjuk démonjaival, de csak is együtt győzhetnek. Tess exférje még mindig üldözi, de amikor feladná a küzdelmet Book ott van neki. Amikor Gatto remeg meg anyukája és húga elvesztésének emléke terhe alatt, Tess menti meg. 

Az írónő szépítés nélkül, a rideg valójában mutat be egy bántalmazó kapcsolatot. Megrázó, felkavaró, ugyanakkor nagyon szép történet is bizalomról, szeretetről, barátságról, vérkötelék nélküli családról. 

Az utolsó fejezetben az olvasó beleláthat a karakterek jövőjébe, életük alakulásába. Volt rész, amin mosolyogtam, nevettem, aggódtam és sírtam. Csak ajánlani tudom ezt a trilógiát! 💖

Értékelésem: ✯✯✯✯✯

                              (5/5)

Idézetek: 

"Néha megéri egy kicsit kockáztatni."

"A verés és a taszigálás soha sincs rendben."

"- Félek… – nyögöm ki hirtelen a magam számára is meglepő őszinteséggel.
– Én is – feleli. – Te meg én, két csődtömeg vagyunk.
Bólintok. – Nem is kicsik…"

Fülszöveg:

A fiatal, jóképű és vicces Booker Gatto nemrég hagyta ott veszélyekkel teli munkáját, hogy nyugodt, kiegyensúlyozott életet kezdhessen. Egyetlen dolog hiányzik számára a boldogsághoz: egy igazi társ. De a szerelem elkerüli, és a múlt árnyai még fogva tartják a szívét. De bármennyire is próbálja kizárni az életéből az érzelmeket, nem tudja nem észrevenni a gyönyörű és okos Tesst.
Tess Selleck bujkál. Egy olyan kapcsolatból próbál kilépni, melyben mindennapos a megaláztatás és a szenvedés. Egy erőszakos és durva férfi elől menekül, aki egykor a férje volt. Tess átmenetileg nyugalomra talál Booker mellett, aki napról napra vonzóbb számára, de a bizalmatlansága a férfiakkal szemben óvatosságra inti.
Kétséges, hogy a két megsebzett léleknek van-e közös jövője. Vajon a szerelem és a bizalom segíthet rajtuk, vagy éppen ezek az érzések válnak elviselhetetlenné?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése