2020. december 25., péntek

2020. augusztus

Péterfy-Novák Éva: Egyasszony


Kedves Olvasó!

Péterfy-Novák Évától már elolvastam A rózsaszín ruha című könyvet és akkor elhatároztam, hogy az Egyasszony című könyvét szeretném beszerezni, majd az Apád előtt ne vetkőzz és a jövőben megjelenő többi könyvét is. 

Először facebookon pár fejezetet hallgattam, ahogy Tenki Réka felolvasott a könyvből. Már akkor megrázott a történet. Ugyanakkor érdekelni is kezdett, hogy vajon milyen lehet a monodráma. 

Hihetetlen, hogy egyesekben mekkora erő és szeretet lakozik, míg mások mennyire kegyetlenek tudnak lenni. 
Kemény emberi sorsokról olvastam, előfordult, hogy a villamoson összecsuktam a könyvet, mert képtelen voltam tovább olvasni, annyira felkavart. Otthon már sírtam is rajta. 
Mégis mindenkit arra ösztönzök, hogy olvassa el, mert elgondolkoztat és változásra késztet.


Értékelésem: ✯✯✯✯✯

                              (5/5)

Fülszöveg:

Egy fiatal vidéki lánynak a 80-as évek derekán mozgás- és értelmi sérült gyermeke született. Bántalmazó férje oldalán küzdött kitartóan a családja boldogságáért, de harca kudarcra volt ítélve.

Azóta eltelt több mint harminc év, a lányból asszony lett, de nem sikerült feldolgoznia az átélteket. Ezért kezdett blogot írni, amit rövid időn belül százezrek olvastak.

Péterfy-Novák Éva története a veszteség utáni továbblépésről és az elfogadás folyamatáról szól egy olyan korban és közegben, mely sem a hibát beismerni, sem a mássággal együtt élni nem akar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése