2024. március 7., csütörtök

2023 évösszegző

 

Kedves Olvasó!

A napokban 5 éves lett az instagram oldalam. Egyszerűen hihetetlen ez a szám! Rengeteg emlék, poszt, esemény, öröm jut az eszembe, amikor az elmúlt évekre visszagondolok. Az olvasás mindig is örömöt szerzett, boldog voltam, hogy üzemeltettem az oldalaimat. De az elmúlt két évben magánéletileg nehéz időszakot éltem át, ami miatt tavaly ősszel kevesebb posztot osztottam meg és ritkábban voltam jelen a közösségi médiában. Szeretnék visszatérni, de úgy érzem eljött az ideje a változásnak. Próbálkozom és nem adom fel, ennyit ígérhetek. Köszönöm, hogy a kihagyások ellenére még kitartotok mellettem és követtek. 

Most viszont, hogy eltelt az 5. évforduló szeretném bepótolni a 2023-as év összegzőmet. Csak most a szokásos statisztikai adatokon kívül mesélnék egy kicsit az elmúlt évemről. 

2023 év elején szereztem meg a gazdasági nyelvvizsgámat, ami azért volt mérföldkő az életemben, mert először találkoztam egy olyan angol tanárral, aki lelkesített, akinél úgy éreztem nekem is mehet angolul a beszélgetés. Nagyon szépen köszönöm Kovács Beátának, hogy segített!

Végeztem a kezdő fotóstanfolyamon, idén pedig már a haladóra is jelentkeztem. A fotózás mindig is jelen volt az életemben, de most sokkal nagyobb hangsúlyt kapott. Azért jelentkeztem a Fotó Spektrum Kft.-hez, hogy tökéletesítsem a tárgy fotózáson belül a könyvekről alkotott képeimet. Ahogy jártam az elméletekre és a gyakorlatokról úgy szerettem bele a természetfotózásba, a madarak világába, elkezdtem csodálni a modell fotózást, valamint régóta nagyratartottam a riportfotózást most pedig még jobban bele láthattam. 

Záródolgozatomat sikeresen megvédtem felsőoktatási szakképzésen, gazdálkodás és menedzsment szakon. Majd visszafelvételiztem kereskedelem és marketing alapképzésre. De még mindig nem elég a sok tanulás, ezért idén az alapképzés mellett már jelentkeztem is vállalkozási mérleg képeskönyvelő tanfolyamra. Közben könyvelő gyakornokként dolgozom, hogy kitanuljam a szakma lényegét. Úgy tűnik a gazdasági pálya is vonz.

Visszatértem a színházi világba is egyre több darabot láttam az elmúlt egy évben, amiről szeretnék mesélni Nektek is. Könyvek mellett tervezek több, színesebb tartalmat is megosztani Veletek. Remélem ebben is velem tartotok. 

Végül pedig hozom a statisztikai adatokat. 😊

Tavalyi évben 82 könyvet olvastam, 23890 oldalt, 17 könyv lett a kedvencem. 

Nagyon szépen köszönöm a lehetőségeket, a bízalmat, az eseményekre való meghívásta 21. Század Kiadónak, Agave Kiadónak, Alexandra Kiadónak, Athenaeum Kiadónak, Corvina Kiadónak, Európa Kiadónak, Fekete Sas Kiadónak, Good Life Books Kiadónak, Jaffa Kidónak, Kossuth Kiadónak, Könyvmolyképző Kiadónak,  Libri Kiadónak, Magnólia Kiadónak, Next 21 Kiadónak, Open Books Kiadónak, Park Kiadónak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése