2023. január 12., csütörtök

2022 évösszegző

 Évösszegző 

Kedves Olvasó! 

Bár már elmúlt január 1, én mégis most szeretnék ezzel a képpel egészségben, örömben, szeretetben és könyvekben gazdag Boldog Új Évet kívánni! 💖

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Szerintem most már nevezhetem hagyománynak ezt az összegző posztot, ugyanis 2019 óta minden évben készítek egyet. Mindig leírtam mennyi könyvet olvastam és szereztem be és hasonlók, ami idén sem maradhat el. Ugyanakkor kicsit személyesebb gondolatokat is megosztok kivételesen. 

2022 nem volt egy könnyű év számomra, sok nehézség, csalódás, szorongás, szomorúság volt benne. Én mégis inkább a jó dolgokra fókuszálok. Elkezdtem egy fotótanfolyamot, amit elképesztően élvezek, imádtam bejárni az elméleti órákra és fantasztikus élmény volt a gyakorlatokon részt venni. Fotóztam a tanfolyam keretén belül Tihanyban és Tiszaalpáron, kipróbáltam fényképezőgépet, a makróobjektívet, voltam a budai vár mellett és egy műteremben is fotóztam egy-egy szép modellt. Itt pedig nem szeretnék megállni, hanem reményeim szerint haladóra is a csapattal fogok tartani. 

A másik jó esemény, amit még megosztok itt, hogy névnapomra sikerült elhelyezkednem a szakmámon belül. Jelenleg nagyon jól érzem magam az új, támogató közegben és végre rájöttem, hogy a pénzügy nem is olyan szörnyű, mint ahogy az iskolában gondoltam. 

*****

2022-ben elértem a bűvös 100 elolvasott könyvet, sőt összesen 115 kötetet olvastam el mintegy 32.450 oldalt. 20 könyv került igazán közel a szívemhez. Még egy kevés statisztikai adattal jövők, instagramon is egy újabb mérföldkőhöz ért az oldalam, már 2080-an követtek, ami hihetetlen és nagyon jól esik! Blogon a 293. poszt érkezik, míg Tiktokon már 82 követőm lett, utóbbin tudom, hogy van hova fejlődnöm, talán majd idén. 

Szeretném megköszönni a 21. Század Kiadónak, a Partvonal Kiadónak, a Fekete Sas Kiadónak, az Agave Kiadónak, a Jaffa Kiadónak, az Athenaeum Kiadónak, az Open Books Kiadónak, a Kossuth Kiadónak, a Helikon Kiadónak, az Alexandra Kiadónak, a Next21 Kiadónak és a Prológus csapatának a bizalmukat és a recenziós könyveket! Hála nekik fantasztikus könyveket olvastam a 2022-es évben. Óriási élmény volt először előolvasónak lennem a 21. Század Kiadó által, valamint az első sajtóbemutatón részt vennem hála a Partvonal Kiadónak. 2022-ben először jutottam el az Ünnepi Könyvhétre és Könyvfesztre, valamint a Margóra, idén még véletlenül sem szeretném kihagyni őket. Ezeknek az eseményeknek köszönhetően találkozhattam szerzőkkel, a kiadók munkatársaival, ismerősökkel az instagram világából. Remélem idén is találkozunk! 

Köszönöm, hogy a 2022-ben velem tartottál és remélem idén is megtartod jó szokásodat! Várlak vissza, mind blogon, mind instagramon, mind tiktokon. 

Hamarosan pedig újabb újításokkal érkezem! 😊💖

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése