2022. június 18., szombat

93. Ünnepi könyvhét

Kedves Olvasó!

Idén végre én is kijutottam a Könyvhétre. Most csak a szombati nap fért bele az időmbe, de így is nagyon sok dedikálást kaptam és sok kedves könyvmollyal is találkoztam. 

Instagram storyban megosztottam fantasztikus napom eseményeit, de szeretném most itt a blogomon is összegezni. 💖


Partvonal Kiadó standjánál Sólyom Annával


            Fekete Sas Kiadó standjánál, a könyvekről hamarosan érkezem az értékelésemmel


               Réka                                             Kristóf

                                 Kriszta           Dóri                                 

Örülök, hogy az instagram által fantasztikus embereket ismerhettem meg, akikkel a könyvhéten végre élőben is találkozhattam


                                                     Kati                                      Marietta
        
                              Kata                  Edmond

Csaba nyereményjátékában is részt vettem


Jaffa Kiadó standjánál Bauer Barbarától és Mörk Leonórától kaptam dedikálásokat. 



 Könyvmolyképző Kiadó standjánál Róbert Katalin írónővel dedikáltattam a 6 hét a világ című könyvet. 

Csodálatos volt a 21. Század Kiadó standja, ahol a Hosszúlépés Budapesten szerzőivel dedikáltattam. 



Végül Finy Petra írónőtől is kaptam egy újabb dedikálást! 😍


Remélem hamarosan mindenkivel újra tudok találkozni! Akivel pedig most nem találkoztunk remélem be tudjuk pótolni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése