2020. december 28., hétfő

2020. december

 Hannah Kent: Rekviem egy gyilkos asszonyért


Kedves Olvasó!

Ezt a könyvet ismét a csajokkal beszéltük meg instagramon, hogy közösen elolvassuk. @konyvespolcom_rejteke választotta ezt a könyvet. 

Már az elején sejtettem, hogy lelkileg nehéz regényt kezdtem el olvasni. Főleg, hogy igaz történet alapján, Dániában az utolsó halálra ítélt asszony került a középpontba. A története nagyon felkavart, így teljes egészében nem is sikerült elolvasnom. Végül valahol a közepe táján éreztem úgy, hogy ez jelenleg túl sok nekem, nagyon lenyomta a hangulatomat és most alapvetően feszült vagyok, szóval elég erős kombó lett a végén.

Mivel minden félbe hagyott könyv végét elolvasom (ne kérdezzétek miért 😅 ), így tudom, hogy csak még jobban ki lettem volna, ha elejétől végéig olvastam volna. Moly.hu-n félbehagyottnak jelöltem, így az év végi összes könyvben nem is fog szerepelni.
Viszont érdemes erről a könyvről beszélni / írni. A karakterek szép jellem fejlődésen esnek át. Maga a történet rengeteg kutatómunkával járt és részlet gazdagon lett felépítve mind a történet, mind a szereplők. Összeségében csak ajánlani tudnám.
A jövőben biztosan el fogom olvasni, elejétől a végéig! ❤️

Fülszöveg:

Izland rideg északi partvidékén járunk, 1829-ben.
Agnes Magnúsdóttir megöli a szeretőjét, ezért halálra ítélik és a kivégzésig egy család gondjaira bízzák. Lelkészt is rendelnek mellé, hogy feloldozza bűnei alól.
Az elítélt lassan megnyílik a tisztelendőnek, elmeséli neki az életét és a gyilkosság előzményeit. Egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy semmi sem az, aminek látszik, de az idő vészesen fogy – közeleg a tél, és vele a kivégzés napja.
Egyedül Agnes tudhatja a teljes igazságot. Ez az ő története.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése